Oyunlaştırılmış Yaparak Öğrenme ile Girişimcilik Selva Staub
Oyunlaştırılmış Yaparak Öğrenme başta girişimcilik olmak çeşitli derslerde, eğitimlerde genç ve yetişkin grubuna giren öğrencilerde öğrenmeyi daha kolaylaştıran, korku ve endişelerin üstesinden gelinmesini sağlayan bir metot olarak kullanılmalı ve bu metot ders ve eğitimlerde yaygınlaştırılmalıdır. Ayrıca hem girişimcilik ekosisteminin hem de zihin yapısının değişimi için öğrenme çıktılarının daha somut temeller üzerine oturtulması konusunda çalışmalara ağırlık verilmelidir. Bu konudaki çalışmalarımız devam etmekte olup, daha fazla katılımcı ile araştırmaların sürdürülebilmesi amacı ile Oyunlaştırılmış Yaparak Öğrenme Platformu oluşturulmuştur.
(Tanıtım Bülteninden)
Neden idefix?
Siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade edebilir, iade sürecinin tamamlanmasının ardındansa ödemenizi hızla geri alabilirsiniz.
Kullanıcı dostu ara yüzümüz tüm ihtiyaçlarınıza eksiksiz yanıt verebilmek için tasarlandı. Deneyiminizi uçtan uca kusursuz kılmak adına çağrı merkezimiz ve canlı destek hattımızla ihtiyaç duyduğunuz her anda yanınızdayız!
Siparişlerinizin bir an önce ulaşması için sabırsızlandığınızın farkındayız. Sunduğumuz farklı teslimat seçenekleri arasından size en uygununu belirlemeniz, siparişinizi olabildiğince çabuk veya dilediğiniz zaman aralığında sorunsuz bir biçimde teslim etmemiz için yeterli.